Doprava ZDARMA při objednávce nad 5 990 Kč! Odběr na 23 pobočkách! Tepelné zdroje – doporučujeme ověřit dostupnost!

Administrativní pracovník/pracovnice

Administrativní pracovník/pracovnice

 

Hledáme administrativního pracovníka/pracovnici pro naši novou pobočku v Mělníku (Velký Borek). Pokud máte zkušenosti s administrativou, organizací dokumentů a chcete být součástí stabilní a rostoucí stavební společnosti, přidejte se k nám!

 

Co bude vaší náplní práce?

Správa administrativy a podpora chodu kanceláře

Příprava a archivace dokumentů (smlouvy, faktury, objednávky)

Komunikace se zákazníky, dodavateli a úřady

Zajištění administrativní podpory pro projektový tým a vedení

Práce s databázemi, zadávání a kontrola dat

Koordinace schůzek a evidence termínů

Zpracování a distribuce interních podkladů

 

Požadavky:

Minimálně 2 roky praxe v administrativě

Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) – nutnost

Pečlivost, organizovanost a samostatnost

Dobré komunikační dovednosti

Schopnost pracovat s firemními informačními systémy

Zkušenost s administrativou ve stavebnictví výhodou

 

Co nabízíme?

Možnost práce na HPP nebo IČO

5 týdnů dovolené

3 dny Sick Day

Firemní obědy (spoluúčast zaměstnance cca 25 Kč/ oběd)

Finanční ohodnocení dle znalostí a zkušenostímotivační odměny za výkonnost a dosažené výsledky

Dotace na dopravu při dojíždění

Možnost firemního vozidla (po prokázání schopností a dlouhodobé spolupráci)

Zaměstnanecké slevy na stavební materiál a řemeslné práce

Moderní firemní pracovní zázemí – komfortní kancelář, pracovní PC, firemní telefon, parkování v areálu a vybavená kuchyňka s menší jídelnou. Podporujeme polední pauzy, během oběda se snažíme na chvíli vypnout a nepracovat.

 

Jak se přihlásit?

📩 Zašlete nám svůj životopis, CV a případné dotazy na e-mail: kariera@stavpromont.cz

📞 Kontakt: +420 732 325 652

Předmět e-mailu: „Administrativní pracovník/pracovnice – Mělník“

 

Těšíme se na spolupráci! 🚀